♥ 20 februari

Godmorgon ω

Idag är det fredag och det är skönt men ändå inte.. lovet är slut, men helgen börjar, fast egentligen har det ju varit helg hela veckan?! Men ja ni fattar nog ändå vad jag menar. Om en stund så ska jag till tandläkaren.. kl 09.20 tror jag att jag ska vara där. Direkt efter tandis så åker jag med min mamma och pappa till factory outlet och ser om man hittar något fint där. Det brukar ju inte finnas direkt mycket, men nåt fint hittar jag säkert.
Om fem dagar så släpps High school muscial 3 ut i butikerna och jag ska vara först! Det spelar inte så stor roll hur mycket den kostar för jag ska ha den i alla fall.
Nu låter det som om mamma plockar fram lite frukost och jag är hungrig!

Ha en vacker fredag people! / love m.ε ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0