21 februari

Hej ω

Just nu sitter jag vid datorn och äter lite choklad och funderar lite på vad jag ska skriva om idag.


Det är lördag idag och som vanligt så var jag på gymet och städade i morse, och det gick faktiskt lite bättre än vanligt! Det var lite roligare, det gick lite snabbare.. Eller var jag bara på bra humör? Idag var i alla fall Tina på gymet och hon kollade på min rygg och hon konstaterade att min rygg är bättre nu och jag är inte lika ranglig.. och det beror självklart på att jag har gått upp lite i vikt.. Inte så kul faktiskt, men min rygg mår faktiskt bättre av det. Min rumpa är lika bred som en ladugårdsvägg men jag ska träna lite extra nu och verkligen dra ned på sötsakerna och inte bara tänka att jag redan är smal och att det inte gör så mycket. Men nu blir det hårdträning, fast jag ska ändå försöka hålla i min nuvarande vikt!
×
Ikväll blir det nog melodifestivalen och så kanske jag ringer en rar tjej och frågar om hon har lust att ses en stund. Vi får se eftersom jag ska upp tidigt i morgon. 05.45 börjar jag i morgon och jag är själv i morgon så jag får lägga på ett kål! I morgon är det min söndag, och jag kommer nu jobba var tredje söndag framöver, plus lite extra ifall dem behöver hjälp. Cash flow.  Och när jag ändå tjatar om jobb så kan jag ju säga att jag har snickrat ihop mitt CV nu. Jag hoppas bara inte jag är sist ut med att söka sommarjobb! Jag vet några som redan har gjort det.. men jag känner mig rätt säker på att jag får sommarjobb på Strandgården och om inte så har jag ju i alla fall Statt!

Nu ska jag duka fram på matbordet!
love m.ε



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0