23 februari

Hellu ω
Idag var första dagen på praktiken och till min stora förvåning var det jätte mycket sitta still och personerna där var inte alls så som jag hade tänkt mig och min handledare är jätte snäll! Så nu har det tagit en positiv vändning, väldigt skönt!
Dagen gick lite segt eftersom det är väääldigt mycket dö tid, men det gick bra ändå, jag fick till och med gå lite tidigare så då traskade jag iväg till gymet och körde ett kort pass och efter det åkte jag med mamma till affären.
Vet ni!?!?! Pappa kom nyss hem och sa att hans kompis på bilaffären har hittat en bil åt mig. En skoda Felicia och det är ett skit nice pris! YEY!

ikväll blir det 90210 och sen så önskar jag Sebastian den bästa 20 åriga födelsedagen! ♥

Ha en fortsatt trevlig kväll! love m.ε


Det är förjäkligt att tycka om någon som inte ens vet om det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0