25 februari ♥

Hej där! ω

¹ Idag är det den 25 februari och det är faktiskt en ganska bra dag. Dagen började bra och slutade bra. I morse när jag vaknade så var jag jätte glad för jag hade haft en väldigt mysig dröm om en söt person, det hände mycket mysigt och jag önskar att den kunde vara sann, Men icke, det var bara en dröm!

² Den andra saken som har gjort dagen bra var att jag var ledig från praktiken och hade då tid att åka och kolla på en riktigt bra bil. Den är snygg, bra pris och antagligen bra. Vi ska kolla med en vi känner så att allt funkar som det ska, och om det gör de, ja då kommer den svarta pärlan bli min!

³ Den tredje saken som har gjort dagen bra idag är att High School Musical släpptes idag och jag har den! Jag har redan kollat på den idag och det kommer jag antagligen göra 1000 ggr till! Underbar film! mycket tårar..

Nu ska jag fortsätta kolla på efterlyst och sen ska jag nog sitta vid msn ett tag till. I morgon börjar praktiken inte för än 16.00!

love m.ε

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0