5 februari

Hej folket! ω

Har inte blivit så mycket skriva nu. Idag har jag i alla fall varit i skolan, blev ganska effektivt arbete idag, najs! Efter skolan gick jag till trafikskolan och övningskörde och de gick finemang! Bättre än förra gången och de flöt på ganska bra idag. Nu har jag nyss kommit ut ur duschen efter att ha kollat på ett roligt avsnitt av sveriges värsta bilförare!

I morgon så börjar jag kl 10.00 för då ska vi till Linden gymnasiet och göra en sladd eller nåt.. tråkigt som fan men aja de måste väl göras. Annars på kvällen är jag ensam hemma om inte Frida kommer förbi, vi får se hur det blir!

Nu ska jag snart sova för jag är sjuuukt trött idag. Så godnatt alla normala människor!


Personer som du borde inte finnas! 
ψ

/ Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0