9 februari

Hej ω
¹²³
Jag har nyss kommit hem från stan. Vi slutade kl 11 idag för att vi har distansdag resten av dagen. När vi slutade gick jag, Josse och Olivia mot gymet för Olivia skulle hem och jag och Josse skulle träna! Det gick faktiskt jäkla bra att träna idag, jag var inte ens trött efteråt, inte av träningen i alla fall. Efter gymet så gick vi på stan en stund och jag hade en riktig huvudvärk och var mega hungrig.. men sen så kom josses mamma och hon åkte hem och jag drog till mormor och morfar som körde hem mig, sköönt att vara hemma tidigare idag och jag har nyss käkat en good tacos och jag ska nog sova lite, det vore inte helt fel faktiskt!
IKVÄLLL är det 90210 :D

Nu ska jag knoppa! love m.ε

 

Kommentarer
Postat av: eluut svarar

det har du nog rätt i ;/ vill verkligen fixa det här! :) tack för tipset :D

2009-02-10 @ 21:55:01
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0