Alla <3's dag

Hei! ω

Idag är det alla hjärtans dag och jag har önskat många av mina goda vänner en glad alla hjärtans dag så jag behöver inte skriva något här om det. Idag var jag på gymet och städade sen så tränade jag också. När jag kom hem åkte mamma och jag ut och övningskörde i typ 1 timme, om inte mera.. och det gick i alla fall sketa bra! :D Känns nästan som man kan göra en uppkörning på dirren!
Annars har det bara varit lite plugg på körteorin och sen mat och massa götta! Och just nu gör jag som typ många i Sverige? Kollar på Melodifestivalen och nu ska jag lyssna på markoolio! som föresten jag blev super besviken på eftersom han kör en LUGN låt? Han ska ju köra massa sommarplågor och sånt det är fart i. Jaja nog om honom nu.
Blir en lugn kväll framöver.

Ha en fin alla hjärtansdag / love m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0