Fredag den 13 februari

God morgon världen ω

Idag är det fredagen den 13:de och jag har sovmorgon men jag är ändå uppe tidigt .. låter knepigt men så här är fallet.
Igår trodde jag att jag hade blivit magsjuk.. jag mådde illa och sådär nivet. Men jag är inte magsjuk utan det var för jag inte hade ätit på hela dagen, så där hade vi lösningen. Men jag var så trött och hängig igår så jag somnade 19.30 och sov nästan hela natten ut tills kl 06.10 i morse. Nu måste jag väl vara lite piggare i alla fall¿
Kl 10.00 ska jag åka med mamma till stan för då ska hon klippa sig och då smiter jag iväg till farmor och farfar tills att klockan slår 12 och min första lektion den här dagen börjar. Jag har ju bara två lektioner så det är inte allt för jobbigt faktiskt!
Ikväll har jag kanske planer, jag vet inte hur det blev ? men om jag inte ska till stan så ska jag sitta hemma i soffan och mysa och äta godis, för jag är så slut i hela kroppen så jag vill bara ligga o slappa och jag har inte lust att göra någonting faktiskt.

Men nu ska jag ligga i sängen och vänta på att det är någe roligt på tv som jag kan kolla på tills jag ska hoppa in i duschen!
Ha en bra fredag ♥ love m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0