Trevligt kvällsbesök!

Hallåj! ω
Det här blir ett kort inlägg för sen måste jag verkligen sova.

Det är så att jag har praktik den här helgen så idag jobbade jag till kl. 20.00 och i morgon till 18.00 fast i morgon börjar jag 07.30 så det är alltså därför jag måste sova tidigt idag!
Praktiken var jätte rolig idag faktiskt, mycket skratt osv. När jag kom hem var jag vråål hungrig så jag åt och kollade på så ska det låta. Efter så ska det låta så kom det en vän och hälsade på mig, inte vem som helst utan Arwid :) Länge sedan vi träffades och det var roligt, får göras om!
×
Tänkte också berätta att min svarta pärla (bilen) antagligen inte blir min.. det är så att det finns ingen AC i bilen så det blir nog inte den.. tråkigt nog, för jag gillade den sketa mycket!

Nej nu ska jag mot alla odds försöka att sova. Godnatt / love m.ε        ξ 27/2

Ska också börja ha lite olika rubriker, inte bara datum :) får se om det känns bra eller ej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade ni de skönt? ;)

2009-02-28 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0