20 februari

Hej på er!
Idag var jag som sagt först hos tandläkren och där fick jag veta att nästa gång som jag åker dit så ska jag få tandställning i undre delen av min mun.. och det gillas! Efter tandläkaren drog vi direkt till factory för att handla lite kläder, och jag hittade faktiskt mycket där idag.. ibland suger det och ibland är de fett bra grejer!
 Jag hoppas bara ingen tönt som känner mig nära går och köper lika saker för de suger, tycker jag!
×
 När jag kom hem från vingåker så käkade jag lite tacos och sen har jag även bakat en kaka,., en glutenfri för att min mamma ska kunna äta.. och den blev väl sådär.. Lite för mycket stark choklad/kaffe smak.. Men gillar man kaffe så tror jag man tycker den är rätt god. Om jag gör om den så kommer det i alla fall vara mera ljus choklad istället för mörk choklad i! Men nästa gång blir de nog muffins eftersom det är de jag är bäst på! Förövrigt har dagen rullat på ganska bra och nu väntar jag bara på pappa som ska komma hem med en feeeeeet kebab pizza! YUMMIE! ♥ 
Här nedan får du se lite bilder på mina nya kläder och så får man även en liten beskrivning.

                   
          En stor tröja som passar bra till leggings osv.                                         



En mysig t - shirt som är i jätte skönt material



Ett nytt skärp som jag verkligen behövde!


En sjuukt fin klänning som passar till allt.


En vanlig t - shirt.


En u-ringad (kofta) som jag egentligen ska ha något under.


Baka, baka liten kaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0