25 januari


Hellu people! ω

Har jobbat frukosten själv idag för första gången och det gick fin fint! Det var ganska lugnt och det gick helt enkelt lysnade. Jag passade på att ta lite kort när jag inte hade så mycket att göra. Jag hade ett romantiskt paket idag så det med jordgubbarna och sånt mums hör till de.

Efter jobbet har jag slappat, är trött eftersom jag jobbat både lördag och söndag. Tankade även ned en film av Irene Huss. Så nu har jag sett alla sex st. Innan jag lägger mig ska jag städa på rummet och duscha och raka benen för om det blir som de är tänkt så ska jag träna i morn och sola, länge sedan nu! Måste bättra på färgen tills vi ska till Gustavsvik. Jag ska även fortsätta att lyssna på Håkan när jag städar. åh kom igen Leeeena (8)
Ha en bra kväll alla där ute / Mε ♥

   
           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0