26 januari

Halloj! ω

Trött och sliten idag. Dagen började med skola och det var väl rätt nice. Vi fick lära oss att sätta in kateter och det var faktiskt kul att få lära sig. Jag gjorde självklart på en kille ;) Annars kan jag inte påstå att det hände värst mycket. Vi drack lite te och snackade skit annars så var de som vanligt. Efter skolan följdes jag och Frida åt mot ICA nära för hon skulle lämna tillbaka en film & jag skulle träna och sola. Träningen gick fint förutom att jag typ sträckte mitt lår och det är ju faktiskt mindre skönt. Men ja det går väl över de med.

Åkte med min mamma hem och jag dammsög lite och sen har vi ätit också och ikväll ska jag nog bara ta det jäkligt lugnt och kolla på 90210 och äta typ fruktsallad och läsa Kirre. Det blir skönt!
Nu blir det först och främst en dusch!

kisses / Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0