30 januari.

God morgon världen ω

Det var en stund sedan jag vaknade och jag har redan hunnit med att kolla på Jerry Springer och ätit frukost. Till frukost blev de korvmacka och pepsi. DET ÄR FREDAG! = Onyttig!
×
Idag börjar jag ju inte skolan för än klockan 12.00 och sen går jag ju bara två timmar i skolan så det är skönt! Mamma är ju ledig idag också så jag kan ligga hemma och slöa tills att skolan börjar!
Efter skolan blir det som sagt stan en sväng och sen plockar jag med mig josefin hem och så behåller jag henne over the night. :)
×
I morgon lördag ska jag och pappa till Statt för att provsmaka den nya menyn, vadå gott? Desserter och grejer ♥ fast det blir inte för än klockan 15 så jag hinner ju vara med josefin en stund på lördagen med (:

Men nu ska jag snart göra mig i ordning och sen bara slöa tills jag måste åka till school!

Bye / M.ε

I'm happy  ξ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0