31 januari

hey kids! ω
¹²³
Har haft roligt med josse igår och idag. Mycket skratt och mycket att prata om! det gillas!
Efter att jag hade städat på gymet och josse dragit hem så åkte jag o pappa på provsmakning av nya menyn på Statt och den var god. Annars har det inte hänt direkt mycket. Vi har nyss käkat pizza och det var riktigt gott! Det blev självklart en FET kebab pizza med massa med vitsås. YUMMIE!
×
I
kväll äre bara jag o papi hemma .. mamma jobbar till 21 så.. Men pappa och jag ska kolla på körslaget finalen i alla fall och så ska jag även typ plugga teori och lite annat. Har övermycket läxor nu.. och jag har väl inte riktigt orkat pluggat i veckan ¿ så jag får nog skärpa till mig lite. Jag ska i alla fall ha MVG i svenska så jag måste plugga jätte mycket till svenska provet. Men jag lär väl inte få de, har fan inte fått mvg i nåt :( jag är väl för dålig för de antar jag, annars borde jag ju få de? Jaja jag ska försöka så gott jag kan. Och mina 4 g jag har ska jag ha VG i har jag bestämt så jag får ta tag i de där nu!
×
Haha vem vill läsa min blogg när jag snackar om massa tråkiga läxor på helgen? aja ingen är tvingad att läsa!
Nu ska jag rensa bilder på datorn. 
Ha en fortsatt trevlig kvälleer / love m.ε ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0