6 januari 2009

Hallå ! ω

Jag börjar att berätta om gårdagen. Dagen startade med att mamma och jag åkte till morfar och mormor för att fira min morfar på hans födelsedag, det var trevligt och lugnt. Sen efter det så åkte mamma och jag till Willys för att handla lite mat och sen körde mamma mig till Valla där självaste Josefin bor. När jag kom dit så visade hon mig runt eftersom jag aldrig hade varit hos henne förut och sen så kollade vi på big brother från 2003 och hade allmänt kul. Under kvällen han vi äta mycket pizza, chips och dipp, även lite alkohol. Vi pratade om väldigt viktiga saker den kvällen och det kändes mycket mycket bra, som vanligt. Kvällen var riktigt bra och när vi vaknade dagen efter runt 9.40 så kollade vi på big brother igen, hihi!

ξ

När jag sedan kommit hem idag och hade vilat mig en stund kom Andreas (anden) hit till mig och vi kollade på en AS bra film, yeye! och sen snackade vi om lite grejer och åt mat , ♥ sen drog han för ett tag sedan och sen har jag b!ara tagit de lugnt!
Det hände mycket på två dagar tyckte jag, men det var roligt och det kommer ju att hända flera gånger!
PUSS/ Mε


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0