Regn

Måndag

Idag vaknade jag runt kl 08.00 som vanligt. Jag kan inte riktigt bestämma mig om det är skönt att alltid vakna tidigt eller om det är jobbigt. Jag tror det är bättre, skulle nog tycka att det var tråkigt att sova bort hela dagarna.

Morgonen började med att jag städade lite och plockade i ordning på mitt rum och sen blev det bara att dega runt i mjukisbrallor.
Dagen fortsatte lugnt framåt och kl blev till slut 13.00 då mamma körde mig till Alice.
Vi kollade på film och pratade om allt möjligt, riktigt trevligt!

Planer för veckan
ƒ Gå på bio med Josefin som sedan sover över
ƒ Plugga teori
ƒ Träffa vänner som jag har lovat att vara med

Det är jobbigt att sakna någon så mycket
/m.ε

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack Madde, det betyder mer än du tror <3 han är lite trög igen bara. tyvärr så saknar jag honom så det blir nog jag som tar upp luren och ringer snart!

2009-07-08 @ 14:32:22
URL: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0