Sommar och sol ¤

Hallå där ×

Nu har det varit sjukt varmt i flera dagar och det har nästan varit olidligt, i alla fall när jag har jobbat.
Men idag kom det i alla fall lite regn och det är ju skönt de.

Har jobbat i veckan och jobbade min sista dag idag, eller ja  jag har två veckors semester sen ska jag jobba 4 veckor igen. Börjar tycka att de går ganska mycket på rutin nu och jag trivs riktigt bra, det är skönt!
Så nu under dessa två veckor ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt eftersom de inte blir mer än 3 dagars sommarlov innan skolan efter de fyra veckorna som återstår. Så alla som vill hitta på något, hör av er!

& vet ni... vore jäkliiiigt skönt med körkort nu, men i September då smäller de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0