Två bra dagar & 1 bra natt

I lördags så kom min farmor och farfar hit med lilla kusin Ville. Vi lekte och pappa, farfar och Ville badade också. På kvällen så skulle jag träffa Jennie så jag åkte med farmor och farfar till stan. Blev kvar hos farmor och farfar en stund och lekte vidare med Ville och åt både mat och glass. Trevligt var'e
När Jennie sedan skrev sms till mig att det var grönt att komma dit så körde farmor mig dit. Jag och Jennie hade som vanligt mycket o prata om så vi satt och pratade i soffan oså..

Senare runt kl 20.00 åkte vi till Jennies tre kompisar från Finland, vi satt i en av deras lägenheter och lyssna på musik och pratade lite. Jag tror kl. var runt 2 då vi började vår tripp mot Jennie igen. Vi sa hejdå till kanske en av världens snyggaste kille och gick till jennie och åt massa chips och dipp, göttans!

Det han bli både morgon och förmiddag och lunch innan vi vaknade och det var en välbehövd sömn. Vi satt och moffade massa onyttigt hela dagen och började titta på made på MTV och kunde inte sluta. Till sist sminkade vi oss iaf och tog oss till affären för att handla mat. En god middag till Tsatziki, morsan och Polisen blev de.
18.45 kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem och såg på Privilidged!

och IDAG så jobbar jag, 16- 21

/m.ε

Kommentarer
Postat av: Natalie

låter ju bra :D

Btw, du får nog byta länk till mig eftersom jag har bytt blogg :D

2009-07-27 @ 17:04:49
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0