¹²³

Hejsan hallå!
Idag är det söndag och alla klockor är framflyttade en timma.
Igår så var jag på gymet och cyklade för barncancerfonden, kul att man kan hjälpa till av att bara göra en sådan liten sak som att cykla 30 minuter.

Efter det så åkte mamma och jag för att hämta josse vid bussen, därefter bar det av mot Strångsjö.
Jag och Josse käkade massa mat, godis, chips och drack goa grejer, vi såg också på film, jag tror vi såg på 3 st?

Kvällen och morgonen var riktigt bra, och det får göras om! Nu har Josse åkt hem och jag har sminkat mig för jag ska på volleyboll senare, om jag orkar, men de tror jag väl! Känner mig lite trött idag faktiskt, haha men jag får skylla mig själv.
De blev tyvärr inga bilder på mig och Josse igår men jag lägger upp lite andra bilder här istället. Det är ju faktiskt frivilligt att kolla.
/ m.ε




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du lika skogalen som mig? Här har vi då en sida som är alldeles gratis, för att samla ihop poäng för att sedan få presentkort som kan lösas in på affärer så som Bianco, din sko eller Nilssons!



Bli medlem redan idag !

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6887

2009-03-29 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0