Dålig dag.

Hellu! ω
Morgonen började faktiskt ganska bra, inge stress till att börja med.. men sen när jag var på väg till skolan blev jag stressad eftersom min bror och jag åkte så sent så jag nästan kom försent. Jag gillar inte personer som kommer försent, därför försöker jag undvika det själv!

Skolan rullade på och vi har haft grupparbete hela dagen, otch vi fick faktiskt riktigt mycket gjort. Blev placerad i en rätt så bra grupp. Dagen fortsatte och jag har haft så jävla ont i munnen, jag har sår i hela munnen efter tandställningen så jag har varit helt opepp idag och bara haft ont. Tanken idag var att jag skulle träna och gå till trafikskolan, men de blev en sväng till apoteket för smärtlindring och sen åkte jag hem och sov.

Nu sitter jag här och jag har nyss fått reda på lite grejer om en person. Så himla tråkigt när man tror att en person har förändrats så visar det sig att personen fortfarande är samma skit som förut, ja jag är lite besviken faktiskt. Jaja nu ska jag duscha och sen så ska jag plugga till provet i morgon.

/ m.ε

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du killen?

2009-03-31 @ 14:46:37
Postat av: Alice

Menar du den jag tror du menar?

2009-03-31 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0