Fredagar är bäst, fredag är den dagen jag gillar mest.

God morgon!
Idag är det äntligen fredag och det känns riktigt skönt! Idag börjar jag kl 12.00 men jag ska vara i stan vid 11.00 för då ska jag, Olivia och Josefin käka pizza tillsammans på King's, gött! Men direkt efter pizzan så har vi matte prov, och jag kan typ ingenting? Men det kanske går bra ändå, det visar sig.

Ikväll vet jag inte än vad jag ska göra, blir nog rätt lugnt för i morgon ska jag först till gymet och städa och sen cykla.. vi cyklar ju som de flesta andra för spin of hope, då  man stödjer barncancerfonden om man cyklar, så det ska jag göra! Så alla som tränar hos oss (Hälsogymet) får gärna komma och cykla!

Sen på eftermiddagen tar jag med mig Josefin och Olivia hem till mig och sen så ska vi käka och dricka lite på lördag, sen så stannar dem över natten,så är tanken iaf.  :D

Så helgen består av:

♥ Pizza med babes (idag)
♥ Spin of hope på gymet (lördag)
 ♥Vara med Josefin och Olivia ( lördag)
 ♥Josefin och Olivia åker hem (söndag)

Nu är det duschen som gäller!
love m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0