Helt enkelt min dag.

Hej alla som läser!
¹²³
Idag är det måndag och skolan har nu börjat efter 5 veckors uppehåll utav lov och praktik. Som vanligt så slängdes man direkt in i skolans vardag med väldigt mycket läxor och prov. Jag känner att det är rätt mycket just nu, men det är bara för att jag pluggar stenhårt med körkortsteorin också.

Skoldagen var bra och jag har skrattat mycket idag, man vet inte hur mycket man saknar sina vänner för än man ses igen ♥ Skoldagen slutade 14.10 eller vi fick gå några minuter tidigare men i alla fall så kilade jag iväg till trafikskolan för att plugga teori, det gick bra, det går helt enkelt bättre och bättre!
När jag hade varit på trafikskolan kanske 30 minuter så tog jag en rask promenix till gymet för att riva av ett pass.
Träningen gick väldigt bra idag, kände att det var min dag och jag körde på hårt, skönt var det!
Nu på kvällen har jag käkat, skrivit klart CV och sen duschat.

Dagen i sig har alltså varit bra, jag har varit glad och det var roligt att träffa Josefin och Olivia igen ♥
Tack & Godnatt / m.ε

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hade du tid att ses den här veckan? :) <3

2009-03-24 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0