Kalas ◊

Godmorgon folket!
Jag börjar att berätta lite om gårdagen då jag hoppade att blogga. Igår var jag ju ledig eftersom praktiken är slut och då tog jag det lugnt och jag bakade lite igen också. Det var väl mer eller mindre vad dagen bestod av. Den var inte den roligaste fredagen jag har haft i alla fall.

Idag blire kalas! Min familj ska till farmor & farfar för att fira kusin, Beatrice. Därav att jag bakade mer igår för jag tänkte ta med mig dit.
Anledningen till att jag är uppe denna tid så är det självklart för att kl 9 så åker vi till gymet, som vanligt.. och direkt efter c:a kl 11. ska vi på kalaset, och när vi ses så tidigt får jag träffa min minsting kusin, Ville.. som jag har träffat typ 5 ggr?

Nu ska jag platta håret och sen ner och äta frukost!
/ m.ε

Kizz - heavens on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0