Rise and shine

Hellu! ω
Idag har jag jobbat extra på Statt och det klirrar alltid lika fint i plånkan efteråt. I morgon är det min ordinarie dag så det blir inget sova på morgonen inte. Ringde även min farmor idag och nu är det bestämt att på måndag är det hon och jag som åker till IKEA och kollar om vi hittar något fynd.
»
Ikväll blir det tv, telefonen och sen sova eftersom det blir att kliva upp kl fem i morgon eller ja kanske halv sex eftersom jag ska börja lite senare i morgon, ganska skönt.. fattar bara inte hur vi ska hinna ¿
 
Inget mera att skriva för tillfället men jag önskar det svenska folket en fortsatt trevlig lördag!
/ love m.ε


Alesha Dixon - The boys does nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0