Snabbt inlägg när tröttheten tar över.

God afton!  ω

Detta blir ett kort inlägg för min trötthet tar över.
Jag har märkt att när man jobbar kväll på praktiken så vill man bara hem, duscha, äta och sen sova! Därför blir det ingen tid vid datorn.
Idag började jag kl 15.30 så jag var hos mormor och morfar from. kl 12, så jag packade med mig datorn och satt och nördade super mario.. för jag är fast! Jag kommer verkligen inte vidare! Så om någon själ brukar spela det så skriv gärna hur man hittar den där rosa plattformen! Blir tokig när jag inte hittar och på så sätt kommer jag inte vidare, aja!. 
I morgon börjar jag 7.40 och då drar jag till gamla arla (mejeriet) för då ska jag med en brukare till h-n's jobb, blir säkert bra! Min praktik rullar på och jag börjar trivas mer och mer.. brukarna börjar jag också få lite mera personlig kontakt med, i går fick jag tom. en puss av en brukare! Hah sånt är mysigt.

Nu ska jag snart sova för jag är vääldigt trött. Ha de / love m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0