Sol och äggmacka

Godmorgon alla!

Jag har lite att ta igen i bloggen eftersom jag inte skrev igår så det här blir en mix från gårdagen och idag.

Igår hade jag praktik från 7-15 och därefter gick jag och tränade. Träningen gick riktigt bra och jag känner mig riktigt  sund och frisk då!
Förövrigt så hände det inte så mycket mera igår, jag somnade kl 18.30 men vaknade sen för att se på rent hus och en timme efter det så sov jag igen -.-

Idag är det sista dagen på min praktik också så jag har planerat att hinna med att baka massa härliga muffins att bjuda på, och jag hinner antaligen det eftersom jag inte början praktiken för än 15.30.
Jag har också tänkt att jag ska hinna vara ute i Sveriges fina vårväder  och kanske blir det en sväng till gymet idag också. Det visar sig. Nu ska jag käka upp min äggmacka och sen blir det storbak! ♥

Ha en bra  dag / m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0