Teoriplugg

God afton!

Sitter här i soffan och latar mig och käkar lite godis.
Dagen har varit luugn men med mycket teoriplugg. Det var volleyboll idag men det sket jag i idag, hade ingen lust och sen hade jag ont i magen också, pga. mensvärk därav att jag inte orkade träffa arwid heller. Så jag kan inte berätta direkt mycket om dagen faktiskt men man behöver lite lugna dagar också. Veckan som  börjar i morgon börjar med skola igen, och jag känner mig inte direkt pepp på att komma tillbaka till delar av klassen. Naej då äre skönare med praktik. Men det är bara att gilla läget, jag får ju träffa alla jag gillar i morgon igen i alla fall! Ska också hinna med både trafikskolan & träna i morgon, de blir nog bra.

Nu ska jag fortsätta att sitta vid msn och sen ska jag fixa ny musik till mobilen
Tack & godnatt / m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0