Trevlig kväll hos Alice

Hallå där ute!

Idag var det andra dagen i skolan och den överlevde man också. Mycket plugg däremot.. prov på fredag som jag inte alls kan..
Idag när jag och Olivia gick ifrån skolan så gick vi på stan i typ 2 timmar, om inte mera! Jag väntade på att Alice skulle höra av sig och Olivia var bara mitt sällskap.
×
Men runt 15 någon gång så ringde iaf Alice och hon och hennes mamma + Arwid kom och då åkte vi till barken för dem skulle äta. Annars har jag och Alice inte gjort så fruktansvärt mycket,   eller jo just, vi bakade något som inte alls blev så gott, men det var roligt. Det var nämligen så att jag köpte en ny receptbok idag med bara chokladbakverk i och det var därför vi skulle testa på en grej där i.

Kl 21 kom mamma och hämtade mig och jag åkte direkt hem till andra avenyn och nu mina kära vänner sitter jag här.

Nu säger jag godnatt / m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0