Bra bra vecka!

Hallå alla vänner!
Mycket att ta igen nu när det gäller skrivandet.

Börjar med att tala om att klassfesten blev riktigt lyckad, i alla fall till en början. På slutet så blev det lite missförstånd i och med att några drog och några ville till krogen osv. Men jag tyckte i alla fall att festen var helbra!

Sen har det ju varit lov nu från tors - sön och jag har som ni redan har läst haft besök. Jag har haft en riktigt trevlig helg med mycket bra saker men nu så finns det inte så mycket roligt kvar för jag har sjukt mycket läxor att göra och jag har glömt min mapp med alla papper i hos Josefin som bor längst bort i hela världen.
Har i alla fall kunnat göra klart det som jag hade på datorn så då har jag inte lika mycket att göra i morgon.
Nu blir det till att göra klart de sista och så blir det att kolla på Gossip Girl kl 19.00 och sen sova, är sjukt trött!

Summering: Bra bra vecka!

/ m.ε

Kommentarer
Postat av: Jojje

klassfest snart igen tycker jag :)

2009-05-31 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0