H E J A L L A G L A D A !

Hey friends!
¹²³
Blir inte mycket till blogga nu faktiskt. Känns som sagt som det är brist på både idé och tid. Men jag ska försöka knåpa ihop ett inlägg här ändå.

Jag börjar med gårdagen. Jag fick ett sms av alice runt 12 och hon undrade om jag hade lust att ses och det hade jag, så mamma körde dit mig. Jag och Alice tog kort nere vid duve badet och sen satt vi mest och pratade i solen och drack vatten med is! Skönt skönt. Vid 17.10 så kom min bror och tilda för att hämta mig, vi skulle ha gäster och grilla och jag ville i alla fall vara med och äta så det var jag. På kvällen blev det även lite kubb turnering. Kul (:

Idag då. Jag har övningskört idag och det gick galant! Känns så himla bra när det flyter på. Körde runt lite i stan oså.
Sen har det faktiskt inte hänt så fasligt mycket idag. Jag har pluggat och kollat på One tree hill och Gossip Girl.

Nu ska jag sitta på msn och prata med en söti och sen blir de bingen eftersom det är skola i morgon.

Ha det fin fint / m.ε

Kommentarer
Postat av: Kriminalaren

vem är denna söti?:)

2009-05-03 @ 22:28:51
Postat av: Natalie

Vem är "söti" då? ;)

2009-05-04 @ 12:48:50
URL: http://nataliiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0