Mycket som händer

Hallå! ω

Veckorna bara flyger iväg och jag hinner knappt sitta vid datorn längre.
Men ska berätta lite om veckan!


♣ Tisdagen bjöd på att jag hade väldigt ont i mina öron och illamående.
♦ Onsdagen åktes det till Vårdcentralen för att kolla mina öron och det var nog inte det bästa svaret kanske
♥ Torsdag var det skola som gick såå långsamt men när jag kom hem började vi styra upp med de nya möblerna till uterummet, blev jätte bra!

• Fredag ( Idag) så var det friskvårdsdag, jag hamnade i en ganska bra grupp & vi hade riktigt roligt.
Efter skolan så gick jag och Josse till stan för att ta våra bussar, och om någon såg mig så vet jag att jag var smutsig både högt och lågt, men så är det när man kämpar och krälar i sanden hela dagen!

När jag kom hem tog jag en dunder skön dusch och sen käkade pappa och jag pizza.
Har även övningskört idag över hela stan och kors och tvärs och det gick riktigt bra!
Nöjd med denna dag, jajemän!   / m.ε







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0