Ny design

Hej alla läsare! ω
Idag är det lördag och jag har jobbat extra på Statt idag. Det var lugnt och allt gick bra, jag hade bara 10 gäster idag så det gick som en vals. När jag kom hem så vilade jag mig lite i soffan framför tv:n, när jag hade suttit där ett tag började pappa tjata om att han ville ha muffins så det var bara att sätta fart mot köket.
Idag invigde jag min fin fina bakmaskin eller vad jag ska kalla det som jag helt oväntat fick av mina kära föräldrar igår, snällt va? :D men det är iaf en  jag  en sådan som bunken och vispen sitter fast i så den vispar själv, äsch bild kommer nedan så får ni se istället.

Muffinsarna blev goda och vi fikade på det på eftermiddagen.
Nu börjar jag bli lite trött faktiskt, har ju varit vaken sedan kl 05.00 i morse, så då kanske det är okej att vara lite pömsig?!
Om en stund så blir det pizza, jag och pappa skulle tydligen också åka o köpa jord till mammas blommor och sen så ska jag ha lite också för jag ska plantera jordgubbar i sommar!

Nyhet: Som ni säkert ser så har jag bytt design nu på bloggen, hiss eller diss? Jag tyckte i alla fall att den är snygg och att färgerna passar brao.

Nu ska jag försöka göra någon nytta
love m.ε

Efterlängtad !! Tack mamma och pappa :D

Mina bebisar ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ditt bakfreak : D och vilken sötis bild på katterna!!

2009-05-09 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0