Onsdag

Goood morgon alla!

Idag är det onsdag och ikväll blir det klassfest!

Dagen börjar med att jag har packat allt klart och gjort mig i ordning för skolan. Mot kl 10 har vi ingen lektion, och "vi" vill säga jag och Olivia så då drar vi och tränar och sen fram mot 12 så ska vi tillbaka till skolan igen.

Efter skolan blir det en snabbis ner på stan och sen mot Josefins buss som tar oss till Valla.
Där börjar vi med att käka och sen gör vi oss i ordning.
Vi får se vad kvällen har att erbjuda, jag tror de kommer bli riktigt kul, både innan, under och efter festen :)

Ha en super bra onsdag mina vänner
love m.ε


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad skojsigt =D

2009-05-21 @ 12:47:15
URL: http://nataliiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0