Två fin fina grejer

Hallå där!
Som vanligt är det lite glest med inlägg nu. Men det är helt enkelt tiden som inte räcker till.

Jag ska berätta lite kort om veckan och idag.
Övrigt av veckan har varit bra, min kropp har inte varit så pigg varje dag och det har varit mycket huvudvärk och illamående.
Men idag har det hänt två jätte bra saker!

¹ Jag fick sommarjobbet på Strandgården. Jag jobbar sex veckor allt som allt. Börjar med två veckor → Ledigt två veckor → Jobba fyra veckor. Känns jätte bra.

² Idag har mamma och pappa varit i Örebro och hämtat Molly, hon är jätte mysig :)

Nu ska jag faktiskt sova, det är tidigt men jag är för jäkla trött!
Ha det gött / m.ε

 ← Molly

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vilken nussekatt :D måste komma ut och hälsa på ju !!

2009-05-07 @ 10:28:39
Postat av: Issa

Sötingkatten! :) vill klappa gosigos!

2009-05-07 @ 23:15:58
URL: http://ijsaaa.blogg.se/
Postat av: Isa

Aw sötingkisse! Vill klappa gosigos :D hörs snart!

2009-05-07 @ 23:17:26
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0