FREDAG *

Hej hej hallå ω

Sitter just nu och bara tok degar.. är riktigt trött efter första praktikveckan och sen efter allt teori läsande på kvällarna. Så i helgen blir det bara att vila upp sig, förutom på söndag då jag ska jobba extra på Statt.
Slutade redan kl 12 idag från praktiken, en aning skönt.
Då åkte jag & mamma ut och övningskörde runt i hela stan. Hämtade en bok i skolan också, har ju fått en praktik uppgift som ska bli färdig också, men det är en bra uppgift och ganska intressant så kanske blir det ett långt & bra arbete, hoppas!

På eftermiddagen har jag stor städat rummet, nivet damma och skura oså.. det är skönt när det är gjort sen.
Funderar på ifall jag ska läsa lite teori, baka eller sova. Haha är ganska sugen på att baka något.. har fått tre nya fin fina recept ifrån praktiken som jag är jäkla sugen på att testa!
Vi får se hur de blir. Om det är någon som har tråkigt kan ni alltid ringa, de uppskattas!

/ m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0