sexy bitch

Hej alla läsare!
ω
Sitter just nu och pratar med Jonas och lyssnar på spotify.. väntar såklart på att Efterlyst ska börja. Jädrarns nice att det börjar idag igen! Har varit på praktiken idag som vanligt, var helt okej.. känns som om man kan lite mera nu, fun fun! Efter praktiken så hade jag planer med Josefinis, vi skulle fika.. och mycket riktigt så gick vi till Sultans Norr och åt mumsigheter.
När vi hade fikat en stund så följde jag Josse till bussen och sen gick jag till Statt.. ska jobba på söndag igen.
När jag hade pratat med personalen på Statt så gick jag till trafikskolan för att plugga lite teori,
ja jag ligger i nu!
Körde också hem där ifrån.

& yes nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska skriva för att ni som läser ska tycka att det är lite intressant att läsa... fixade i alla fall om lite på bloggen igår, ja det ser ni väl.. blev inte riktigt som jag tänkt men ändå ganska okej.. Frågan är dock ifall det är störande eftersom bilden typ blinkar?
Bara att skriva en kommentar i så fall!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Fin bakgrund! :)

2009-09-02 @ 23:56:44
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: £mma :)

Jag tycker att det blev mycket nice ;-D <3

2009-09-03 @ 19:41:42
Postat av: madde svarar

Tack så mycket :) <3

2009-09-03 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0